En början till detox

Mycke citronvatten, sallader, soppor och drinkar.
Det kommer vara nästa vecka men jag har börjat lite igår och idag.
Gott med nyttiga saker, det som är hemskt svårt är att låta bli godis.
Men jag tränade tom igår! Hiphop abs, det tuffaste programmet och jag klarade det.
Jag är nog inte så otränad som jag trodde :)

Varm detox soppa
2 potatisar
2 morötter
2 rödbetor
2 dl rotselleri
1 dl bladpersilja
1 vitlöksklyfta

Skala och tärna grönsakerna. Lägg alla ingredienser i en gryta och slå på vatten så det täcker. Koka grönsakssoppan tills grönsakerna mjuknat ca 10-15 minuter.

Mixa soppan till önskad konsistens. Strö över lite cayenne peppar och örtsalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0