Äntligen!

Jag, Annika Holmström somnade innan 00.. skönt :)
Men som sagt, snart kommer jobb helgen och allt blir en kamp igen, haha :)

Iallafall, nu har jag vart ute med hundarna och ska trycka i mig en panpizza.. gottgott!
Såklart lyssnar jag på musik samtidigt.. jag skulle inte kunna leva utan musik!

Jag hoppas att jag får tjuvlyssna på Fredrik H ´s  nya skiva, vem vet..
07 var jag i faktiskt i fagersta och lyssnade när dom repade dom första gångerna så
jag måste ju hålla koll på om dom :)
Med spänning väntar jag på vad han har skrivit för nya texter..
Han är en otrolig talang och en av mina närmaste vänner, vad skulle jag gjort utan dig? :)


// vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0