gaga oh lala

Jag är fortfarande sjukt fundersam..
Innan mötet idag satt jag och skrev, bara lät orden flyta på.. så mycke konstiga känslor.
Jag känner ju mig själv så jag vet att det inte funkar att trycka tillbaka allt som jag har försökt gjort under alla mina år, ingen ide.

Istället skriver jag, ut med allting och som tur e har jag en bra vän som jag kan berätta allt för..
Personen förstår precis hur jag menar, tänker och funderar..
Är väldigt lik mig i både sättet och tänket, inte alla delar såklart.
Känner mig totalt och vi vet i princip allt viktigt om varandra.
Det är enkelt att vara ärlig med en sån person, när man inte behöver tänka på vad man säger eller gör, ingen åsikt, inget dömande
Sverige är så litet men ändå så stort.

C, D, S ta inte illa upp, ni känner mig så bra ändå :) Om ni ens läser min blogg, ni som läser vill ju vara så hemliga så jag låter er vara de!

//Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0