I love this record baby!

Mina kära
läsare, ni är ju ändå en del.. Nu kommer uppdateringen om lördagen :)

Dagen börjar slappt med hundpromenad (obligatoriskt), käkade och slappade mesta delen av dagen :)
Runt 17 gjorde jag mig iordning och sen kom Cajsa och hämtade mig, hon hade också hämtat Benny och Simon så det var bara ner till ICA och handla lite innan vi drog till Cajsa :)






Den såkallade "Anki posen", var rätt länge sen men ändå.. Takterna sitter kvar och alla vill ju såklart
också vara med ;)






Sen drog vi till Camilla och fortsatte förfesten med lite ölspel, musik och dansuppvisning ;)
Och jag posar med en katt, haha :D Milla tyckte att katten skulle vara med.. lustigt?











Och såklart, den obligatoriska bilden på mig och simon :D Dom blir kanske inte så fina men det skiter vi i! :D
Det blir alltid en OSS bild på festerna, självklart.. min bästa simon! :)





Och simon och benny som var ute kvällen innan, jag också.. men bara en timme! :D
Dom var lite sega men det ordnade vi :D











Sen fick vi åka bil på ner stan där vi splittrades...
Jag och cajsa drog till Wasa medans Simon och Benny drog till BP :)
(kan ju bero på att benny hatar wasa ;) )

Wasa var bra iallafall, dansade en hel del och sen minglade jag runt med min VIDRIGA RÖST :O
Hes som jag vet inte vad, jag skrev på telefonen till cajsa "jag känner mig osocial" :P
Iallafall så var kvällen riktigt rolig, det är hemskt skönt att få vara ledig ibland :)

Tack alla inblandade för en bra helg (;

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hehe ja tacostugan är väl där man brukar hamna om man är i mora ;)

2009-12-22 @ 19:35:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0