Musik..

Jag våga aldrig hålla din hand, vi är inte sånna som i slutet får varandra - Håkan Hellström

baby there's no other superstar you know that I'll be papa-paparazzi - Lady Gaga

Någon dag kanske jag kör över dig här utanför, varför måste vi döda varandra - Håkan Hellström

No he can't read my poker face - Lady gaga

Someone finds salvation in everyone , another only pain - Audioslave

Men vi gör väl saker genmensant, gick upprätt med dunkla och själviska mål - Mattias Alkberg BD

Det är svårt att inte gråta,  när jag tänker på oss två nu - Håkan Hellström

No thought about consequence - In flames

Why won't you tell me what it is? It's driving me crazy trying to second guess you - Markus Fagervall

I want a new mistake, lose is more than hesitate - Queens of the stone age

when you get what you want but now what you need - Coldplay



Jag skulle kunna hålla på hela natten... olika meningar som betyder olika saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0