är det bara jag som saknar körslaget?

Av två skäl är jag otroligt partisk när jag säger att jag älskar TEAM CANS kören,

Första skälet är ju såklart för att jag är född och uppvuxen i mora :)
Det andra är att min underbara moster Åsa var med, hon är en otroligt duktig sångerska och
att varje lördag få se henne så glad det får mig nästan att grina, av lycka såklart :D

         Han som har tagit korten är Åsas kära Magnus :)

Jag såg nyss på finalen av körslaget 2008 och det var väl självklart att Mora kören skulle vinna!
Troget varje lördag såg jag på dom, när dom spelade i göteborg, rhapsody in rock (svinbra), Monsters of Mora, deras spelning i pingstkyrka, underbart bra varje gång!

Helt enkelt, jag saknar körslaget!

Kommentarer
Postat av: Kinne

Ni är minsann lite lika :D

2009-02-19 @ 20:03:48
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Postat av: Åsa

Åh, älskade Ankisen va go du är. Pussar o kramar i massor. <3<3<3<3

2009-02-19 @ 20:58:28
Postat av: Em

Vem gör inte ;) haha

fast jag har ju anledning att sakna i alla fall ^^

Åsa rocks!

2009-02-20 @ 16:17:39
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0