Barnkalas!

Nu har vi vart på barnkalas och träffat monicas lilla kille Isak, jättesöt och glad :)
Gabriel var väldigt uppåt och glad! Kevin hade råkad ut för en olycka med ett isberg så han var lite nere.. Det vart tyvärr inga kort men jag ska försöka ta flera nu när jag har en fin kamera :) CASIO EXILIM EX - 19!
Vi ska träffas oftare det är bestämt nu så vi ska försöka hålla det :)


Nu är shopping-dagarna över, jag känner mig som mig själv igen och jag längtar tills allt kommer :)

Ikväll tänker jag faktiskt käka godis och popcorn och se på Melodifestivalen, vilket jag inte brukar..
Förra gången var jag med och röstade fram H.E.A.T så vi får se om jag har någon favorit den här veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0