Nuså :)

Nu har vi vart ute på en lång och skön promenad med alla hundarna :)
Vi tänkte äta lite ägg och sen dra ner på stan och handla lite, jag vill hitta ett par fina leggings och sen tänkte jag att vi skulle se till att käka någonting gott :D kanske en semla?

Jag vill lägga in bilder men det är så drygt att leta fram kablarna till kameran i min väska, jag tar och gör det sen :)
Däremot så ska jag äntligen så se Stieg Larssons film "Män som hatar kvinnor" på premieren ikväll!! Jag längtar!!


Nu ska vi äta lite ägg, vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Sannah

Nu gör du som jag säger och fixar utmaningen som du hittar på min blogg kvinna ;)

2009-02-27 @ 18:23:06
URL: http://dysfasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0