Klänningar och linnen utan band.

Alla har ni väl någonting som vi inte kan använda bh under, jag är lite skeptiskt till att vara utan bh.
Nu har jag hittat en perfekt bh som inte har några som helst spännen eller band.
Den kostar runt 299 och kommer ifrån Nelly.






Samtidigt gjorde jag världens fynd, ett par skor för 99kronor!
Jag beställer i princip allt ifrån nelly så jag har alltid gratis frakt, och ibland nellypengar
så det här blev nästan gratis skor! :) Ni vet väl att ni får gratis frakt i 14 dagar efter att ni har
handlat någonting på sidan, ni ska självklart vara användare och inloggade.




Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, den där bh:n såg gansla läskig ut.. hehe =)

2009-06-13 @ 23:42:23
URL: http://itisfrida.blogg.se/
Postat av: Sara

En sån bh måste jag också köpa mig. Jag både vet, har sett och hört att den är bra :-)

2009-06-15 @ 15:37:20
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0