Lagat mat

Vi är inte rika alls men dom sålde billig fläskfile på willys och vi köpte massor! :)
Så idag blir det ett eget påhittat recept (kom nyss på det så jag hoppas att det smakar bra).

200grader i ca 30-40 minuter?

Fläskfile 500g
Gräslök (en kruka)
Svamp (ca 7 st)
Philadelfiaost vitlök och örter (150g)

jag bryner fläskfilerna och låter dom svalna, steker svampen med en hälften gräslök.
Jag blandar andra hälften gräslök med 150g philadelfiaost.
lägger allt på aluminium folie och trycket ihop och lägger i en ugns form :)

Jag hoppas att det blir gott! :)

Kommentarer
Postat av: " Robinson Anna"

tack så mycket ;D kraaaaaam

2009-03-29 @ 20:16:32
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0