supernintendo!

Nu har jag äntligen fått det att funka som det ska och jag har ju köpt spelat som enbart släpptes 1994 Supermario allstars + supermario world (i samma spel) :D asbra!

Annars har vi gjort en hel kyckling med grillolja på, mums! Vi gjorde sallad till och jag gjorde en god sås till som passar lika bra med sallad som chips :)

Nästa vecka vankas det jobb, underbart att det börjar komma igång nu :) Jag ska jobba iallafall mån,ons,fre och det blir minst 24 timmar + ob.. då kommer jag ha lite pengar att röra mig med nästa månad, jag måste ju köpa en SodaStream tills sommaren, isvatten + citron är ju underbart :)

Vårkänslor fick jag idag också, det var varmt ute när vi drog och köpte ett par nya hörlurar så jag/fredrik ska slippa höra varandras skit :D Ett mycke bra inköp måste jag säga :)

Nu blir det lite mer super mario och vin, sen kommer ju melodifestivalen! Johan Becker ska vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0