10 timmar buss.

Tillskillnad ifrån vissa så har jag inte råd med 800 kronors tågbiljetter så nu är det buss som gäller! :)
Det tar dock 10 timmar, jag åkte 6.30 imorse och kommer inte komma fram förens runt 16.30.. det är lång tid.
Som mamma sa i telefonen precis, "det är nästan lika långt som till thailand".
Är det verkligen rätt att tågbiljetterna ska vara så dyra så om man vill hälsa på sin familj ska man behöva lägga ut runt 1400 kronor fram och tillbaka (göteborg-mora-göteborg).

Sj planerar ju på att bygga snabbare banor runt on i sverige men kommer det verkligen bli billigare med flera knappt fungerande X2000? Bra fråga.

Jag saknar redan mora och min familj och släkt.. lilla hugo och lilla isa. Tänk om jag hade bott närmare..
Det är bara det att min sambo är totalt emot det men vi får se..

Ni ska få se ett kort men eftersom att internet är lite segt blir det senare när jag har kommit fram..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Vad jag hört så ska man kunna hitta den halva boken på meyers hemsida? Vet inte om det stämmer men det kanske finns en länk till den där någonstans? :)

2009-05-12 @ 19:21:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Linda

Det är verkligen alldeles för dyrt att åka tåg :/

Och tyvärr kan man ju inte åka hem så ofta som man vill

(Jag kommer från Borlänge men bor i Göteborg)

2009-05-19 @ 22:08:23
URL: http://lindahom.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja, det är verkligen helt sjukt att det är så pass dyrt att åka tåg!

Och om man bor långt vill man åka "hem" men shit måste funka med ekonomin oxå :/

(Bor i Göteborg men kommer från Borlänge)

2009-05-19 @ 22:10:48
URL: http://lindahom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0