Promenader, sällskap och regn.

Nu är jag ii Mora nu och trivs riktigt bra, klart att jag saknar min älsking som är kvar i Göteborg, men jag tänkte be han att uppdatera bloggdesignen eftersom att det är ju vår/sommar nu :)

Nu sitter jag med laptopen i knät medans syrran tar en tupplur brevid mig och både hunden och katten sover,
mamma jobbar och brorsan har praktik.
Jag har vart ute på en långpromenad idag med boa och hennes hund, det är så skönt att röra på sig!
Imorgon ska jag dra ut och träffa lite folk jag ska bara få tag på dom först :D

Vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt att vara hemma på besök lite ? ;)

2009-05-08 @ 20:17:38
URL: http://alliatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0