Igår kväll/natt

Jag jobbade ju igår kväll, 21-2 :) Sen frågade jessica om jag kunde följa med henne och hjälpa till på tåget så jag drog dit. 7 på morgonen låg jag hemma i sängen och tänkte att 11 ska jag gå upp och köpa lite öl, men ack så fel jag hade...

Klockan 13.40 vaknar jag upp i panik, torkade bort det värsta sminket och åkte ner på stan och lyckades som tur va köpa öl! Så kvällen är räddad! Snart blir det pizza och sen kommer folket hit :)

Vi ses på ute ikväll gott folk :) vi får hoppas att mora vinner matchen så blir alla glada :D



Kommentarer
Postat av: Kinne

Hur kan jag lyckas med att faila på bild jämt? xD

2009-11-09 @ 11:30:06
URL: http://metrobloggen.se/kinne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0