Kärlek.

Idag är det en bra dag, jag vaknade och kände mig glad över livet :) Tacksam över allt jag faktiskt har!

Jag var precis hos tandläkaren och fick lov att vänta i 50 minuter extra så jag fick min spolning helt gratis, tänk va man kan få om man är glad och trevlig :D Om jag hade tänkt som Emils pappa Anton så har jag precis tjänat 300 ungefär.. underbart ;D

I helgen blir det jobb fredag men på lördag så ska jag ut med simon och cajsa, det kommer också bli hur bra som helst :) Sällskap, dans och öl kan aldrig slå fel :)

Vi hörs lite senare, och idag ska man vara glad för det man har. Då mår man riktigt bra!







Jag var precis ute och lekte med hugo, hans favoritplats i världen. Baksidan med sina bollar :)
Det är ganska vitt ute nu, jag har vart svältfödd med snö i Göteborg så nu får det fan bli en vit vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0