Vänner.

Jag vill kunna skriva om vad som helst här, men det går ju inte..
Ska alla mina inlägg handla om ytliga saker som film, musik och något annat? Helst inte men eftersom att jag respekterar andras privatliv och mitt eget så kan jag inte blogga om vad som helst.

På kvällen känner jag mig alltid extra filosofisk och fundersam men det är sällan som jag kan skriva vad jag egentligen funderar på.
Folk tar åt sig och jag får lov att förklara varje gång att det inte handlar om dom.


Så det här inlägget blir lite halvytligt med lite tankar men också lite film.






Syrran och jag kikade precis klart på den här filmen "A lot like love".
En riktigt feel-good-film enligt mig, den är söt med ett roligt upplägg och en bra handling.
Se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0