Att börja om.

Oj va mycke jag vill skriva om just nu, jag börjar med igår kväll :)

Syrran och kusinen är med i mirandakören (som jag var med i några gånger när jag var liten).
Jag och mamma åkte ner och kikade på många ungar som sjöng och gjorde olika saker.
Duktigt Emma och Sanna :D

Efter det drog jag hem och ordnade lite, hämtade ölen och väntade på att Jörgen och Åsa skulle hämta mig :)
Vi drog till simpan och drack folköl, lyssnade på musik och rökte vattenpipa :)
Tack för en superbra kväll grabbar :D Det gör vi om! (kanske nästa helg!)

Halloween, om man ska klä ut sig får jag väl dra på någon tight svart klänning och vara häxa?
Jag saknar mitt svarta hår, jag ser så himla snäll ut i mitt slingade hår.. lurt.

Jag och jörgen fick iallafall bila hem med Åsas kille Håkan men innan vi drog hem så köpte vi en supergod korv på macken, tack för den :D

Jag snackade i telefon på vägen hem, jag gillar att prata speciellt när jag har tagit en öl eller två ;) ;P
Inte så länge dock, gick in och la mig under täcket och insåg att jag inte var trött.. Då plockar jag fram telefonen och ringer en viss herre som jag snackade med i typ 2 timmar..
När jag pratar med honom kan jag säga vad som helst och det kan han också göra, vi är sjukt lika när det gäller vissa saker så sanningen svider inte ;P

Kommentarer
Postat av: Kinne

Haha, den hemliga herren :D

2009-10-21 @ 19:19:53
URL: http://metrobloggen.se/kinne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0