Borlänge.

Nu har jag sovit i b-länge med min moster+familjen. Hennes kille bor där och det är verkligen fint,
precis vid vatten :) Så rofyllt, så vill jag också bo när jag blir vuxen ;)

Idag fick jag mig en till tankeställare, jag tycker att det är så sjukt orelevant vad man har gjort när man var yngre så..


Dagen fundering

Om du var en annan person för 10 år sen, 5 år sen och så vidare. Om du tom var en annan person för några dagar sen, eller en annan person för 1 timme sen .. Ska man bli dömd för sitt förflutna när man kan ändras hela tiden, man lär sig saker och växer som människa..

När man lär känna en ny människa, hur mycke ska man titta tillbaka i deras förflutna?
Eller är det ens relevant?

Kommentarer
Postat av: Kinne

Anki, du ser på folk på ett beundransvärt sätt. Men.. Sen kan det ju vara små eller stora saker som hänt i det förflutna. <3

2009-10-28 @ 00:55:12
URL: http://metrobloggen.se/kinne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0