Fortfarande fundersam.

Imorse vaknade jag upp efter att ha drömt om flera olika personer, konstiga ställen och konstiga situationer.

Jag kan inte ens skriva vilka personer det är men dom får heta 1 2 3.

Drömmen börjar med att person 1 vill få med mig någonstans.
Vi springer ifrån några andra och hamnar nere vid någon härligt blått vatten  där 1 vill att vi ska bada så vi gör det..
Sen fortsätter vi till en skola, jag vet inte vilken men där ser jag person 2 och 3, 1 försvinner.
2 är jobbig och vill bara att jag ska följa med men det enda jag kan göra är att leta efter 3..
Jag vågar inte gå fram till 3 men helt plötsligt så får jag för mig att det bara är vi på skolan..
Jag har biniki och högklackat (!?) men när jag kommer in i matsalen är helt skolan där.. flera hundra elever.
Panik, sen hände det mer saker som jag har struntat i att skriva.

Personerna i min dröm har ingen stor roll i mitt liv men ändå så blir jag så fundersam.
Min tolkning av drömmen är att jag inte riktigt vågar göra dom sakerna jag vill, vara med dom personerna jag vill.. Men eftersom att jag hade biniki så är det inte helt hopplöst :D (Man brukar vara naken i sånna drömmar annars)

Eller vad tror du? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0