No air.

Men jäkligt mycke regn, var precis ute med Hugo och varken han eller jag uppskattade det blöta urk-vädret.
Annars är min morgon som den brukar vara, sitter här och slappar ;P

Idag är det 3 saker väntar jag på, mitt paket ifrån nelly, tandläkartiden och utbildningen till tåget. En sak kommer idag så jag slipper vänta iallafall ;) Ett ljus ifrån yankee candle och ett par fingerlösa vantar.




Dagens fundering

Jag tror att man kan få allt man vill bara man bestämmer sig, men om man inte får det man tänkte på.
Betyder det då att man egentligen inte vill det då?

Kommentarer
Postat av: Kinne

Deep shit ^

2009-10-26 @ 14:47:56
URL: http://metrobloggen.se/kinne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0