Mora-Sthlm-Gbg-Sthlm-Mora

Resa resa, nu åker jag hit och dit i helgen.
Resan började med att jag åkte till millan och jörgen om bor i sundbyberg. Vi käkade supergod mat och drack lite öl och vin, Spelade roliga spel och hade SUPER-ROLIGT!

Nu sitter jag i gbg (torslanda-gocartbana), och surfar bland alla gocartar och surrande. Träningspassen har börjat för länge sen och snart ska pappa ut och sladda på banan. Han kommer såklart att vinna ;D
Det är ju göteborg stora pris och det är runt 400 förare, fattar ni hur många bilar, husbilar, husvagnar, släp och tält det är här omkring? Motorerna (stavning?) snurrar och folk meckar och gasar på för fullt.
Jag måste säga att jag trivs ganska bra, det är roligt :)

Solen lyser ju här i göteborg, hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: detzi

haha, jag har jobbat hela veckan ^^

2009-09-11 @ 18:00:34
URL: http://detzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0