Den osminkade sanningen.

Halva dagen har gått och jag har gjort lite saker iallafall, vart ute med hugo, ordnat lite tider.
Jag har också läst alldeles för många citat av Oscar Wilde,


- It is absurd to divide people into good and bad. People are either charming or tediouse

- We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

Det är ganska roande att läsa måste jag säga, jag undrar vilka citat som kommer läsas ifrån
människor ifrån våran tid?

Vad tror ni? Alla syns så mycke nu med facebook, twitter och bloggar att det är svårt att känna att någon information är personlig längre. Är facebook trend som med höga midjor på jeans och permanentat hår.
Kommer vi vara den bortglömda generationen eller är det här det nya sättet att leva?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0