Förändring.

När jag känner att någonting är jobbigt så börjar jag direkt fundera på vad jag kan förändra.
Är det ingenting i livet vill jag förändra mitt utseende, nu är jag inne på att göra mig svart igen.
Har ju haft långt svart hår i massor med år, visst så ser jag snällare ut med blonda slingor men det
känns ju lite tråkigt?

Ni ska få se lite olika bilder på hur jag har sett ut genom åren.
3 gamla bilder, och sen finns det ju en trillion nya på mig i bloggen och på facebook.












Ska jag färga det mörkt igen? Klippa lugg eller nått?


Kommentarer
Postat av: spiris

du är sjukt snygg hur än du gör, men bild 2 var jävligt nice! alla bilder är riktigt nice, men den är extrrrrremt nice :D

2010-02-10 @ 12:47:19
Postat av: Danicael

riktigt sexig på bild nummer 2 YUM!!!!

2010-02-11 @ 15:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0