Mardrömmar.

Natten har vart fylld med mardrömmar..
Verklighet blandades med vilja, skräck, orealistiska tankar.

Varenda gång jag drömmer så här mycke konstiga mardrömmar så blir jag så himla fundersam..
Det är ju väldigt uppenbart att man bearbetar livet medans man sover, saker man har upplevt, vill uppleva eller har en stark rädsla för eller helt enkelt konstiga saker som känns orealistiskt.

Jag har en tendens att somna om för att jag snoozar jättelänge.. eller att jag bara inte orkar gå upp.
Då är det ju självklart att jag kommer ihåg vad jag har drömt, på sistone har jag faktiskt börjat drömma bra drömmer eller vanliga drömmer.

Inatt och igår natt har mardrömmarna regerat min värld och jag måste säga, Jag gillar det inte.
Det var drömmer om folk jag känner, har träffat, saker som har hänt och saker som jag inte vill hända.
Saker om framtiden och situationer som jag verkligen inte hoppas att jag ställs inför.
Personlighetsgrejer, saker jag aldrig skulle kunna tänka om mig själv.

Vad är det som gör våra mardrömmer? Rädsla, kärlek, skräck, lycka, framtiden, döden?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0