Våren?

Vart har den tagit vägen.. fåglarna kvittrar, solen värmer och det enda när jag tittar ut är flera meter snö på baksidan, framsidan och överallt!
Galet är det enda jag kan säga, men det är så himla lustigt att det är ´varmt´ ute precis då folk ska åka skidor.
Jag vet ju ingenting om längdskidor men att det vräker ner snö och är varmt lär väl vara drygt för spåren?

Idag blir det ett till 10timmars pass på Ica, det var satans mycke folk igår men humöret var med mig och
jag var glad och pigg hela dagen :) Kan ju vara för att jag tryckte i mig satans mycke mat och sov ordentligt.

Ikväll vet jag inte hur jag ska göra, jag laddar med lite öl så får vi se..
Imorgon är det ju bara 8timmars jobb eller lite mer.. klarar jag av de? :P


// Jag uppdaterar ikväll om hur jag gör.
// Vad ska ni göra? :) Ska ni ut och isåfall vart?





Och när kommer voddler tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0