För er som inte känner mig så bra.

Du heter: Annika
Smeknamn: Anki, ankan, ankis, panky och säkert något mer.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Coldplay - Fix you
Vad tror folk om dig? : Förhoppningsvis att jag är trevlig :P
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och att jag ser snäll ut.
Hur imponerar man på dig?: Att vara självsäker utan att vara ego!
Brukar du skratta för dig själv?: www.felsms.com varje dag ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ah! Smsa då? :)"
Var bor du? Mora
Trivs du där? Jo det gör jag, livet känns ganska ordnat just nu.
Äger du några Converse: Absolut inte.
Brukar du bli för full: Definiera för full? :P
Är du allergisk mot något: Niet
Har du haft sex idag: Niet
Nästa mål i ditt liv: En lägenhet och fast jobb!
Hur svarar du i mobilen: ´Hallå´ eller ´Hej det är annika´
Vem ringde du senast? 233
Vem ringde dig senast: Harri
Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär.
När mår du bra: När saker går som jag vill
Hur känner du dig nu: Hemskt slö, måste duscha och sen dra ner på stan.
Vad tycker du om fötter: Ingenting jag vill röra i onödan >-<
Vad saknar du: Jesper.
Favoritdryck på morgonen: Vem fan dricker på morgonen?
Rakar du benen: Mjo, det händer ju ;P
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 00-03
Är du blyg? Om jag vill göra ett bra intryck kan jag bli lite pirrig.
Sysslar du med någon idrott: Nej det gör jag inte.. hundpromenader? :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men ett starkt intresse.
Har du spytt offentligt: Det har jag inte gjort.
Är du nöjd med ditt liv: Man får vara nöjd för det man har!
Vad är det värsta du vet? Att vänta på någonting.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycke.
Vad längtar du till? Värmen, sommaren och att ligga på gräset och ha det bra!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp det har jag :)
Vad använder du för shampoo? eum.. nått för färgat hår, nyponros någonting?
Hur gammal är du: 21
Du samlar på: Biobiljetter ;P
Vilken tid gick du upp idag: 09.35
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes, jag och hunden hugo :)
Har du strumpor på dig nu: Ljusblåa.
Är det okej att gråta: För rätt anledningar så.
När grät du senast: En stund sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet och plugga!
Bär du glasögon eller linser: Nej, jag har perfekt syn!
Vill du gifta dig: Jag tror de.
Vill du ha barn: Japp, 2 stycken är nog lagom :P
Solar du ofta: Njae, sådär :)
Är du bra på att laga mat: Ja det är jag!
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Så det räcker till :P
Är du musikalisk? Lagom :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Bubbelvatten.
Tror du på ett liv efter döden: Absolut, man lever vidare på ett eller annat sätt.
Vad äter du helst när du ser på film: gooodis!
Bor dina föräldrar tillsammans: Pappa pendlar sthlm/mora men japp, huset är deras.
Har du tandläkarskräck: Nä men jag gillar dom INTE! Sadister..
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Vem har inte de?
Biter du på naglarna: Nej nej!
Senaste låt du hörde: Ke$ha - tik tok (väckarklockan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0