GLORIA

Nuså, nu ska jag försöker uppdatera lite som har hänt under den här veckan.. Men med mitt minne vet jag att jag kommer glömma hälften haha :P

Måndag:
Då jobbade jag nere på tåget med min favorit-jess och lallade runt och torkade alla fönster :)

Tisdag:  
Det var en huslig dag så jag var nere och köpte massor med saker så jag kunde dra hem och börja baka :) Semlor stod på schemat. Det vart både med mandelmassa och med vaniljkräm. Jag värmde inte smöret och mjölken tillräckligt så bullarna vart inte så stora men dom vart riktigt bra. Precis som jag ville ha dom, med massor av kräm och grädde!! Jess och Björn var på fika och dom verkade nöjda så :)

Onsdag:
Då jäklar jobbade jag på ICA, varje pass flyter på bättre och bättre så nu kan jag en hel del :) Jag kan skicka inrikes brev också ;) Alltid en början :) Jag har riktigt underhållande arbetskamrater så tiden flyter på snabbt :) Att få se allting ´bakom´ är kul :)

Tordag:
Dom husliga tendenserna fortsätter :) Jag bakade semlor och jäste dom perfekt, dom vart riktigt stora :)
Dom bjöds på min kusins kalas, alla uppskattade dom så jag antar att dom blev bra ;)

Fredag:
Då jobbade jag på ica igen :) Var helt slut på kvällen så jag la mig tidigt :)

Lördag:
Jobbade lite mer på ica, och jobbade på wasa på kvällen.. Det var fan galet mycke folk.
Jag som alltid är så snäll och trevlig mot folk jobbade på 100% och stressade igenom alla kunder och när alla 300 personer skulle ha ut sina jackor utbröt kaoset.. jag var för trött för det kände jag. Folk var otrevliga, skrek och sa konstiga saker. Jag var inte på mitt bästa humör ^^ Men som sagt, även dom glada har sina dagar ;)

Veckan som kommer:
Jag har bara jobb inplanerat på fre-lör så jag ska passa på att umgås, någonting jag inte har lyckats med den här veckan :P








Bilder på mina favoriter, tjejer man alltid kan räkna med! Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0