Gloria!

Nuså, nu har jag vart ute med hugo på en långpromenad.
Färgat mammas hår, gjort citron/ingefära te och hunnit kika på lite olika internetsidor och letat
efter en bra kylarplatta till min laptop!

Igår kväll så försökte jag lira F.E.A.R på min stationära men det ville inte alls, jag ska byta grafikkort idag.
Jag ska väl försöka mig på det själv så vi får se hur det går ;) haha

Men det spelet är ganska läskigt, det var ett tag sen jag varvade det men nu ska jag skärpa mig och köra igenom lite gamla spel! Jag saknar mina spelperioder men nu kommer den :) Ska väl börja med diablo2lod igen också när jag känner att jag har tid att köra igenom det.
Hann inte spela så länge för min laptop vart alldeles för varm..
Den är inte van att jobba på sådär ;) Men den är bra iallafall så den ska palla det med lite extra kylning :)

Idag ska jag försöka få ner någon på stan för en fika, eller så åker jag upp och våldgästar jessica och jim som vägrar att svara i sina telefoner.. slappt ;P

// Vi hörs sen alla glada!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0