Lördag 9/1 - 2010

Folk säger att man blir mer "sig själv" när man dricker, ett påstående som jag aldrig kommer hålla med om.
Hämningarna släpper och man gör saker som man inte skulle göra i ett nyktert tillstånd.
Oftast blir man trevligare och mer social.
Andra tappar fattningen och vill slåss.

Mycke beror på ens mentala tillstånd innan man har börjat komsumera alkoholen,
Men också vilka man umgås med eller på vilken plats man är.
Minsta felsägning kan få den vänligaste personen att bli ett monster som inte kan kontrollera sig själv.
Dom vackra orden ifrån personen man inte tycker om får en helt plötsligt att se personen i helt nya ögon.
Åh hon/han kanske inte är så egentligen, bs säger jag bara!

När man är för full så är man inte sig själv, man är den okontrollerade personen som inte har några hämningar.

Jag säger absolut inte att det är så för alla, men oftat så stämmer det..
Lusigt nog måste jag tillägga, men jag säger iallafall att det är så fruktansvärt osant att man skulle bli
"sig själv" när man är full, eller rättare sagt. För full.

//Men dom orden börjar jag dagen, mat mat mat mat.. och sen cajsa med en skvätt wasa.
Vi ses ute ikväll gott folk! Och det ska vara lagom ;)






Cajsa. Kvinnan i mitt liv, min bästa vän :)
For better or for worse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0