Nu e det helg igen..

Idag har jag inte direkt gjort någonting, jobbat lite och vart och handlat med familjen :)
Käkat på mcdonalds och tränat (!). Jag har träningsvärk ifrån idgår, mest i benen och bakdelen ;P
Det ska jag verkligen fortsätta med och försöka simma någon gång i veckan också :)


Nu sitter jag och kikar på Lets dance, som bloggare är det obligatoriskt att heja på Elin Kling! :)
Det är sällan jag inte jobbar på en fredag men nu har det vart mycke tågjobb så då har det blivit mindre wasa men det blir det mer av :)

Inatt ska jag ju jobba men tåget är försenat, minst en timme.. lite drygt men det är bara att städa på :)

// Vi hörs imorgon eller inatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0