Alice in wonderland.

Tim Burton har gjort det igen!
Johnny Depp är en trogen slav i hans filmer, Helena Bonham Carter , Alan Richman. Det är bara några av dom, finns flera bra till.
Han fångar filmer och gör som dom på sitt mystiska sätt, allting är perfekt i hans lilla sjuka värld.
Kostymerna, utseendet på karaktärerna, världen och sättet han vill att skådespelarna att röra sig på.
Helt enkelt, hela filmen var sanslöst bra.

Jag vill ju inte avslöja någonting om handligen för er som faktiskt inte har sett någonting om Alice innan, men
Johnny depp fångade mitt hjärta som alltid.
Tänk att ha så mycke talang.. han är perfekt i ännu en roll som en tokig sak som ser lite annorlunda ut.
Ändå får han en att känna så himla mycke, medkänsla.
Enligt mig så är den här filmen väldigt lycklig men samtidigt väldigt sorglig. Dom flesta håller nog inte med om sorglig men jo, kan säga att det kom tårar och det gör det sällan. Ni kan säkert inte ens förstå varför. 
Det kan vi diskutera om någon annangång :)

Den får 9/10. Ett poäng förloras för att den inte slutade som jag ville!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0