Hot

Ett leende, flera känslor.

Godkväll allihopa, ni är ju en del som har hittat hit så jag lär ju uppdatera er lite :)
Sen videobloggen så har jag hunnit dricka en flaska vin och käkat lövbiff med sås.. bara! Mums!

Snackat sammanlagt 1,5 timmar i mobilen, inte ovanligt för mig då mitt liv är ´alltid uppkopplad´.
Tänk om jag inte hade min mobil, hur ska man då hålla kontakten med folk?

Ett av samtalen var iallafall bättre än dom andra, kan ju ha med sthlm i helgen att göra? Såklart det gör.
Jag håller det hemligt ett tag till, att bli en offentlig person i min blogg är ju inte så bara.
Ni är ju runt 50 pers  varje dag som läser så det är som att ställa
sig på gågatan och skrika ut allt jag tycker och tänker..

Iallafall så ska jag lira lite poker på svenska spel och sen ska jag kika lite mer på Cougar town och sova.
Bloggar imorgon bitti! Natti på er alla :)




Hugo på baksidan som lovat, sprang runt och fufflade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0