say what?

Okej, nu ska jag försöka berätta min härliga dröm jag hade på morgonen.. eller inte :P
Det började med att jag, anders och annat folk jag känner var i något hus.
Man fick bara röra sig i vissa rum för om man gick minsta steg fel så kom något slags vampyr/the decent monster fram och jagade en.. snacka om panik bara där.
Jag kommer inte ihåg syftet med huset men det var skräckinjagande hela biten i drömmen..
Vi gick utanför huset och hela tiden var man rädd att monstret skulle komma efter oss.
Sen sitter vi i en bil, jag kommer inte ihåg hur många vi var.
Iallafall så tittade anders på mig med iskalla ögon och sa att han inte ville vara tillsammans med mig mer, utan att jag kunde gå tillbaka till mitt ex. Helt förtvivlad försökte jag komma efter honom och få en förklaring till varför han sa så där.
Det gick någon dag och sen fick jag träffa Anders igen, och jag förklarade att det visst skulle vara oss två.
Han gick lite halvhjärtat med på att ta mig tillbaka som sin flickvän.
Nästa del av drömmen var vi på ICA men ändå inte, det såg annorlunda ut.
Man kunde tex inte gå ut på baksidan utan då kom man till någon slags trappuppgång, där drogs jag in i någon lägenhet av en gammal häxa. En otrevlig sådan. Hon försökte fånga mig genom olika sätt men icke, jag lyckades få ner henne och trycka min fot på hennes huvud så hårt att det började komma blod.
Men dog hon? Nej såklart inte, hon var ju en häxa.
Hon skrek läskiga saker medans jag lyckades rymma.
Jag gick tillbaka till ICA och då var det olika folk som skulle gifta sig, jag kommer inte ihåg vilka men lokalen såg helt störd ut. Typ gammalt rött tyg och helt mörkt i rummet. Det såg ut som någon gammal bordell fast sunkigare.
Jag ska iallafall hämta nått och får en beskrivning på hur jag ska gå för att hitta dit.
Istället så kikar jag bakom hörnet och ser att jag kollar in i världens slakt, jag ser ett stort grishuvud flyga förbi och i panik springer jag därifrån.
När jag står och försöker hämta mig efter den groteska bilden så kommer chefen på ica med en HALV griskulting (det var ett gulligt huvud och lite ben) som skriker, det värsta skriket och har hört.
Hjärtskärande och fruktansvärt.
Jag springer och han springer efter mig och tror väl att jag skrattar eller nått, då faller jag ner på marken och tårarna bara börjar spruta.
Då inser han att det inte var så roligt, och trollar grisen hel igen..


Normalt? Kan någon tyda den här drömmen åt mig?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tja, jag kan tolka den men så får du välja om du vill tro på det eller ej. :)



De hemliga rummen tyder på att det finns sidor hos dig själv som skrämmer dig. "Häxan" i dig vill komma fram och "gifta sig", förenas med den personlighet du är idag. Detta skrämmer dig, så därför försökte du döda häxan, men inte går det att ta kål på henne inte! Helt enkelt står du på kanten till en stark personlig och andlig utveckling, men rädslorna håller dig tillbaka. Du är även rädd för att Anders inte skulle stanna hos dig om du utvecklade nya sidor hos dig själv.



Grisen är jag lite osäker på...

2010-05-19 @ 21:07:11
URL: http://livslust.bloggproffs.se/
Postat av: Åsa

Jo nu vet jag! Du har hört om "köttlimmet" på nyheterna, och nu tänker du att chefen kan göra sig en hacka genom att limma ihop fläskfärsen till fläskfilé! ;D

2010-05-19 @ 21:14:47
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0