Ganja smuggling?

Satt precis och kollade igenom bilderna och filmerna ifrån igår.. haha!
Det är allt ifrån vanliga bilder till bilder som man inte ens känner igen sig själv eller dom andra på korten, filmer då vi sitter och viftar med armarna och sjunger/skriker med till ganja smuggling som nötter :)

Brorsan var här igår också och var nykter, inte konstigt att han tyckte att kvällen var asrolig.
Anders, jag och Martina drack först ur ett tetrapack med vin för att sen gå till öl som vi fick brorsan att hämta efter 1 någongång.. Så fulla lär vi ha blivit men fan så roligt vi hade! Måste göras om.

brorsan, martina och jag.



martina och älsklingen sjunger och dansar?



har min arm gått av? vi dricker iallafall vin ur sugrör :)


martina fixad



På en av videorna så satt jag och försökte klämma ut som sista dropparna ur plastförpackningen, och hur gick det? Såklart spillde jag ut vin på den gråa soffan (som förövrigt är fläcklig överallt ändå). Så nu måste vi verkligen tvätta den :)






Kommentarer
Postat av: Maria Holmberg

Vad Fredrik liknar till Börje tycker jag. Det är ett tag sedan jag sett hans ansikte :) Kramar till dig från Ekenäs <3

2010-11-22 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0