Så länge sen!

Nu var det bra länge sen jag bloggade lite, mest för att jag inte har någon tid alls förutom jobb och hushålls sysslor :) Men jag är inte bitter!

Att jobba på Ica är det bästa jobb jag någonting har haft, det är mycke spännande uppgifter som ska lösas, personal att skratta med :)
Sakta jobbar jag mig uppåt och det är så givande och peppande att veta att man gör någonting rätt. Någonting som jag inte har fått höra på mina tidigare jobb, inom äldrevården då det mest jobba gamla surpuppor ska det tilläggas :P

Iallafall, den nya lägenheten är underbar. Mycke plats, fint kök, 2 (!) badrum, 3 rum, balkong, 3 minuter ifrån jobbet! Här är mitt hem ett bra tag känner jag :)

Egentligen har jag ingen aning om varför jag kände för att blogga just nu, men jag gissar på snön.
Du kanske undrar varför? Jo, snö gör mig lycklig. Det blir ljust och vackert, jag tänker på julen som är så himla mysig. Får hålla tummarna på att kusinen Camilla kommer hit och umgås med oss :)
Som förövrigt har en grym blogg, varje dag är jag inne och letar efter nya inlägg!

Ikväll då, jag och Martina ska dricka lite vin och umgås. Det är roligt att ha så bra jobbar kompisar så att man umgås på fritiden :) 
Och nu får jag höra älsklingen sitta och spela gitarr i köket, han är riktigt bra min pojkvän :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var på tiden att du uppdaterade lite. Skönt att du mår bra Ankan! <3

2010-11-13 @ 21:40:46
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: camilla

Fina lilla ankisen! Jag kommer. Kul att se att du skriver igen :).kram

2010-11-13 @ 22:36:51
URL: http://vardagslycklug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0