Träning och sol!

Nu tänkte jag snart köra en runda hiphop abs (total body burn).
Sen in i duchen och använda lite peeling sen är det bara att dra ut i solen och skaffa lite solbränna på benen.
Det är verkligen underbart att det ska vara sol nu!

Igår gjorde jag flera fynd! Jag köpte ett par cheap monday skor för 50 kronor! Nya, helt galet!
Dom har en affär vid kungsportsplatsen (Göteborg) som säljer billiga skor och kläder, jag ska se om jag kan hitta en hemsida :)






Sen har jag ett tips på hur man tar bort fula "efter-plåster-märken". Alla har väl skavsårsplåster ibland och det är jätte enkelt att ta bort sånt med lite nagellacks-remover!

Kommentarer
Postat av: Tilde

sjukt snygga skor! :D

2009-08-04 @ 13:46:16
URL: http://revolverheld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0