Jason Derulo

Ännu en gång så predikar jag om min musik, jag har totalt ändrat musiksmak sen jag flyttade tillbaka.
Hela jag känns förnyad, en uppdaterad version av mig själv. Vilket inte menas som någonting ego, mer att jag är gladare och snällare överlag. Inte samlar på mig massa grubbel och försöker ta dagen som den kommer :)
Vilket är det enda rätta sättet att leva enligt mig!

Just nu är min tillvaro bra, jag känner mig lycklig.

Nudå, till förra veckan.. Vad har hänt?
Jo så här är det.
Måndag-Söndag har jag jobbat aset av mig :)
Onsdagen var nog då Cajsa klippte mig, Dagen då jag halkade till och skallade badkarskanten.. mindre skönt ;)
Nu har jag förövrigt väldigt kort hår och jag trivs jättebra med de, skönt att få en ny frisyr :)
Torsdagen ramlade jag också i trappen, skön skönt :P
På fredagen fick jag besök och drack corona och spelade yatzy en väldigt bra kväll :)
På lördagen så drog jag också ut, förfestade med simon, benny och massa luffare ;)
Sen drog jag och sanny ner på krogen, vi fick med en JÄVLA TUR gå före i kön in till wasa för det var ju fan iskallt ute och inne.. fy.
Sen började festen på riktigt.. Vi drack drinkar, shotade, drack öl och dansade järnet! :)
Ändå vart jag knappt full, men det var nog bara bra för att jag skulle orka jobba hehe :P
Somnade runt 5 på morgonen på lördagen också men ändå var jag pigg och drog 10 timmar till på ica!

En bra vecka och ännu bättre helg, och imorgon kväll blir det bio! Alice i underlandet, onsdag jobb på ica och torsdag drar jag  till sthlm :) Imorgon är jag också ledig och ska passa på att blogga lite extra eftersom att jag reser bort sen! Men ni slipper mig inte ändå, jag kommer alltid att köra in ett inlägg per dag.

Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: Camilla

håller med om Jason, han agerar väckarklocka till mig på morgonen :)

2010-03-09 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0