Bad romance.

Nu har jag gjort en helrenovering på mig själv och ska ner på stan.
Cajsa min kära vän fyller 19, tänk va tiden går snabbt.. Det betyder ju att jag också växer.
Ålderskris? Aldrig i livet!

Jag är hemskt fundersam igen, det går i perioder.. Det känns som när jag var 16 och låste in mig och skrev.
Nu bloggar jag för er, klart att jag inte kan skriva allt jag känner men ni får ju små glimtar :)

Det jag  funderar på nu, en väldigt återkommande tanke.
Ni vet när ni gör någonting med en person, skrattar, umgås, festadr eller bara är?
När jag hör en låt samtidigt får den låten otroligt starka kopplingar till personen i fråga och låten är förevigt bränd i mitt medvetna.
Så många låtar som har betydelse, men ni kan få se om dom är starkast och försöka gissa vem jag tänker på.

En person i listan har 4 låtar.. Men det är ju såklart för att han alltid sjunger för mig :)

Fan de roj - half in love (?)
Mattias Alkberg - "Reevolution" "Varför därför"
Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm
Queens of the stone age - Go with the flow
Coldplay - Fix you
Audioslave - Like a stone






Edible strange how do i get in your pants when you're tick tockin' them
Serious levis? so tight can't be classified that's why I'm here to fill that opening
Make a seasoned pass to mount that ass and bob hope that i might one night stand a chance
Let's go feng shui the fuck around my digs like a superball bring that sunny side up and






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0