Inte lika kallt

Nu är det 7 minus ute, så det graderna sjönk bara till 21 nu på morgonen, det kan jag leva med :>
Däremot är det här andra dagen jag är uppe så här tidigt helt i onödan, eller om jag blir väckt och somnar om så
drömmer jag konstiga drömmar. Vanligtvis mardrömmar, men jag kan berätta vad jag drömde nyss innan jag vaknade.

Jag åker i en linbana, ungefär som att jag skulle åka spårvagn svinhögt upp i luften! rädd som ett as så började ju såklart den svaja, ett par minuter senare har vi störtat ner på en väg.
Av någon anledning så är det massa poliser där nere med både bilar och motorcyklar, John cage (en karaktär i ally mcbeal) snor åt sig en motorcykel och säger åt mig att sno en pistol.. galenskaperna börjar.
Han rycker också åt sig en och jag lara croft hoppar och tar den (riktigt snyggt alltså) ;P
Jag skjuter emot många poliser men dom verkar inte bli skadade så tillslut fångar dom oss..
Dom tar mig till en fängelse cell och gissa vem som sitter där inne, Marilyn manson.. hehe
Vi snackar och har det riktigt kul, lustigt att han pratar svenska ;P
Jag blir släppt och jag beger mig hem, jag fick ju såklart biljetter till hans spelning på kvällen :)
Efter spelningen så ska jag gå och träffa han på hans hotell men blir inte insläppt så jag hade med en present till honon
Örhängen som ser ut som fjärlilar (WTF).. sen vet jag att vi träffades igen men det är suddigt..

Nu ska jag dricka te och sluta tänka på min lustiga dröm.. det kommer ju alltid flera ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0