Torsdag och fredag.

Nu har jag inte riktigt haft tid att blogga.
I fredags drog jag och fredrik ut till jani och drack öl och umgicks. Jag tycker att vi hade riktigt roligt och det gör vi säkert om. Igår städade vi och bjöd 2 polare på middag,
kycklingfiler med färskpotatis och sås (gräddfil, gräslök, gurka och vitlök) stekt svamp, grönsallad med fetaost.
Mums! :D Vi åt chips och kladdkaka senare på kvällen så imorgon ska jag träna hårt för att bränna bort lite onödigt :)




En av dom få bilderna som jag ser lite normal ut på. Jag ska ordna lite mer bilder sen och förhoppningsvis göra en ny header snart! Min är så tråkigt och så himla vinter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! hoppas du får en trevlig kväll denna Midsommardag :)

2009-06-20 @ 21:46:00
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0