Mora

Nu har jag vart här i några dagar och jag trivs jätte bra :)
Jag är på långpromenader med släkt och familj och slipper tänka på dryga saker som jobb och pengar :P
Iförrgår var jag på kaffestugan med david och dessi, simon var bara där nere en liten stund..
Det var jätte roligt :D jag saknar alla så mycket! Ni får ta och komma och hälsa på :)

Imorgon åker jag tillbaka hem och det är drygt, inte att komma hem men resan 7 lång timmar... minst.
jag ska se till att packa klart idag så jag slipper ha panik imorgon, det är inte ovanligt :P

Det är synd att vi bor så lång ifrån varandra, jag och fredrik kanske flyttar lägre upp en vacker dag :)

Kommentarer
Postat av: Kinne

Ja tack, det får ni gärna göra :D

2009-03-04 @ 14:55:21
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Postat av: dinDuva

Var hemskt kul o träffa dig igen :)

2009-03-05 @ 11:28:15
Postat av: Åsa

Vi hann inte ses så mycket den här gången Ankis, men du kommer väl "hem" snart igen hoppas jag. :)

2009-03-05 @ 21:15:36
URL: http://www.mammagris.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0