slödag på jobbet

Sista dagen på arbetsvekan ska vara lugnt så jag är glad:)
Jag läste klart twilight och skrev lite om boken till engelskan (ska inte lämnas in förens i maj dock).
Efter jobbet drog jag och köpte 2:an och lite godis så nu sitter jag och fredrik och slappar i soffan, jag med laptop och han med twilight 2 :) Superbra bok, jag är helt förälskad. Så många känslor som man upplever men mest glädje och fniss hehe :)

Pizza, chips och folköl är vad som väntar snart :) Vi väntar bara på ola :)

För några dagar sen så berättade jag om klänningen som försvann snabbt på nelly, den har kommit tillbaka nu! :D jag köpte den direkt och är superlycklig, jag hoppas att den verkligen kommer!

Vi hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Kinne

Re; Haha, ja du har ju redan varit hemma hos honom ju ^^



Aaaw, how cute you're gonna look. As always <3

2009-03-28 @ 02:22:10
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Postat av: sara lennstrand

Jag har en fråga om den där bh:n som är gjord av silikon utan axelband, brah less tror jag det stavas. du skrev en kommentar på den. är den bra? vad tog du för storlek och vad har du igentligen? tack på förhand kram Sara Lennstand

2009-08-03 @ 21:31:58
URL: http://lennstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0