En liten blöt hund.

Idag gick jag upp 7.15, helt otroligt faktiskt.. Mindre trevligt var väl anledningen till att jag blev väckt.
Brunnslocket på framsidan är lite trasigt, och syrran hade trampat på det så hon far ner med benet och gjorde illa sig.. jäkla klantarslen som inte lagat saker dom förstör! Fy skäms!

Sen började dagen med promenanden, städade rummet, bytte lakan, ordnade lite, gick till boa och lämnade tidningar (illustrerad vetenskap) blev bjuden på nybakta-bullar :D Duschade hugo så han låg och frös, tur att det finns en hårtork :D

Och nu har jag precis käkat mat och är bara sugen på en stor påse godis och filmsällakap!! Bjud över mig på film och godis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0