God morgon, god kväll vad vet jag?

Igår vart det mycke roligt som hände, det var förfest hemma hos mig då var det jag, simon, benny, jesper och jocke som kom. Cajsa drog och hämtade sina öl men drog direkt för att åka hem och käka :)

Benny och Jesper satt och spelade lite gitarr, sen lyssnade vi på musik och umgicks bara :)

Efter det, wasastugan. Vi dansade och sprang runt och minglade lite sen blev det efterfest hos benny, köttbullar med mos :D Sen film "Svart katt, vit katt".. Så konstig film men ändå jätterolig :D Jag skrattade då nästa hela tiden..

Ni får se bilder senare eller imorgon, sd-läsaren fungerar inte som den ska >-<


Kommentarer
Postat av: Jesper

Det va kul... Jag säger. -En gång till! En gång till! ^^

2009-11-09 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0