Halloween.

Fredag
Helgen började med lite öl hos simon, vi spelade kort och lyssnade på musik :)
Sen drog vi ner på stan på en förfest hos Ann-Sofie, Lena och Mia var också där. Riktigt trevligt måste jag säga :D
Efterdet, lillakrogen.. det var helt tomt så vi drog till wasa..

Efter lite öl, umgänge och en del skratt drog jag hem och käkade min paj :D Mums!!

//

Lördag

Jag ordnade lite på dagen och blabla..
Kvällen började med att simon kom över så jag sminkade honom som ett spöke som hade blivit skjuten i skallen :) Det var fint!

Jag sminkade mig själv och jag blev typ "skolflicka som har blivit skjuten" det var passande och ganska enkel.
Det var proppat i garderoben på wasa men överlag var det faktiskt roligt :)




Och NEJ, jag hade inte den där tröjan på wasa, det är min myströja som jag bara har på mig i hemlighet hemma ;)
Det kommer en helbild senare :)

Hur var eran Halloween? :)


Kommentarer
Postat av: Kinne

Förvånande att ni inte dödade någon igår sötnos <3

2009-11-01 @ 21:06:44
URL: http://metrobloggen.se/kinne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0