Livet e en fest!

Är det egoistiskt att säga, just nu älskar jag mitt liv och det är så underbart.
Kan man säga så utan att trampa någon nisse på tårna?

Iallafall, just nu :)
På fredagen så var jag, mamma och emma i falun och kikade på kläder och skor. Emma köpte ett par snygga skor ifrån scorett, vi köpte alla jeans och käkade god kinamat! :)
På kvällen hälsade jag på en trevlig nykomling i mitt liv :) Efter det, wasa.. Jag och cajsa röjde dansgolvet och skakade loss som aldrig förr. Jag saknar att dansa på krogen, det måste bli igen.. snart!

Lördagen var det zzzzzzzzz... tills klockan 19.00 då jag insåg att FAN jag ska ju jobba snart.
In i duschen, ordna med kläder och smink! Och det var galet mycke folk på wasa. Totalt fullt! :O

Tur att det finns vissa personer som gör kvällen roligare! :) Tack!

Idag, söndag har jag inte gjort så mycke. Käkat god mat, kikat på F1, kikar på SATC.
Jag vart också bjuden på en tur till mcdonalds, och ni vet ju hur mycke jag gillar de! :)





Kommentarer
Postat av: Kinne

Jag blir så glad när jag läser om hur lycklig du är :D

2009-10-19 @ 11:36:37
URL: http://metrobloggen.se/kinne
Postat av: Johanna

Hej! Ser nu att du länkat till mig och skrivit ut mitt efternamn, skulle uppskatta om du tar bort efternamnet, vill inte att vem som helst ska kunna leta reda på vem jag är och vart jag bor bara genom att läsa på internet. Hoppas du förstår. :)

2009-10-19 @ 13:16:06
URL: http://blogg.passagen.se/nolimetangere

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0