Kom änglar

Som ni förstår lyssnar jag på hur mycke ´gulliga´ låtar som helst eftersom att jag är så himla uppenbart
nykär :)
Det går knappt att lyssna på någon låt som handlar om någon som är elak eller lämnar någon eller är otrogen.
Fina låtar med bra text så man både kan relatera och få bra tankar :)

Precis tvärtom kände jag i vintras då jag var lite ensam och hade tråkigt i kylan.
Nu är det de enda jag vill höra på :)

Iallafall så har jag inte gjort så himla mycke idag, jobbat, snackat i telefon, käkat och suttit här och slappat :)
Imorgon blir det jobb men jag ska ta och blogga lite innan :)

Godnatt på er :)




Det ska tilläggas att jag har världens vårkänslor och när våren kommer är sommaren snart här
så yes! snart kommer värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0