Livet leker.

Jag har ju A här på besök så att blogga är ju inte den högsta prioriteringen
men nu har jag lite tid så ni ska få en uppdatering :)

Veckan som har vart har vart lite upp och ner, lite problem med kroppen som har löst sig ganska bra nu :)

På torsdagen så fick jag besök och efter det har jag umgåts och njutit av solen :)

Föresten har jag nog den bästa killen någonsin, om jag klarade av att inte äta godis på en vecka så skulle jag få en present.

Sagt och gjort, igår efter middagen så kom jag upp och då låg ett jättestort påskägg på min säng.
Jag öppnade det och vad låg inte där om skorna jag har pratat om några gånger.
Förstår ni hur glad jag blev? Jag vart sanslöst glad :D
Så ni som säger att killar inte kan överraska en, släng er i väggen!




Dom bästa skorna och den bästa killen.
Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0