Say what?

Vad har jag gjort för att förtjäna det här?
Den meningen brukar ju oftast vara kopplad till tråkiga saker men i mitt fall är det inte så,
den sista tiden har jag tänkt så många gånger. (klart att jag innerst inne vet att jag förtjänar lite lycka efter allt skit som har hänt! jag frågade efter kärlek och fick det)

Jag har en kille , pojkvän, älskling som är så otroligt bra!
Ni vet känslan när man ligger i solen på en filt och har en öl i handen och lyssnar på hög musik.
Lycka, helt enkelt.
Så känner jag hela tiden när jag är med honom, det värmer och pirrar i mig :)
Jag önskar att alla får känna på sån här kärlek, så här lycklig trodde jag knappt att jag kunde blir :P

När man tycker om någon så här så vill man hela tiden ha personen nära, göra bra saker och verkligen vara snäll. Någonting han lyckas med hela tiden.
Han är underbar och jag ska aldrig ta honom för givet!

//
Och min starkaste inspiration till total kärlek är Camilla och Jörgen.
Att vara så kära i varandra efter så många år som dessutom har blandats i tonåren är ju fantastiskt! :)
Det är någonting jag ska sträva efter, vad är erat knep egentligen? ;)

Hoppas att du tar dig hem snart jörgen :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad fint skrivet av dig, tack :). Hemligheten är nog faktiskt att fortsätta beräfta varandra mycket även när nyförälskelsen lagt sig. Sen får man bara inse att det inte alltid är en dans på rosor. Vi har jobbat hårt, speciellt när vi var yngre. Nu skördar vi väl frukten eller vad man ska säga ;)

2010-04-19 @ 11:37:25
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: åsa f

Ni är bara för helt underbara....Älskar er ;)

2010-04-21 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0