wonderwall.

Den enda gången jag inte känner mig helt 100 är på söndagkvällarna,
det känns lite ensamt och tomt.. men tänk vad ett samtal, en röst kan göra skillnad :) helt underbart.

Helgen iallafall, på torsdag så slappade vi bara och kollade på film :)
fredag fyllde brorsan år så då gjorde jag klart smörgåstårtan och bakade med hjälp av både anders, syrran och mamma. Det är alltid roligt att få lite sällskap :)
På kvällen så vart det kalas, alla käkade och drack och var glada.
Mamma råkade utmana mig till att käka världens största tårtbit så jag spenderade natten med en
vidrig halsbränna som höll i sig hela natten + dagen så det sög.

Men men, på lördagen jobbade jag och på kvällen så tog jag och anders en powernap ifrån 22-01 haha :)
Är man trött får man göra så, jag lovar ;P

Idag har vi käkat pannkakor i solen och vart över till boa och pratat lite och fick ett par jättefina gardiner!
Sen släppte jag av anders på tåget, och det SÖG! Det var både tummen och pekfingret ner.. då är det illa på riktigt.
Nu väntar jag bara på att det ska bli en viss dag så jag drar till sthlm, snacka om att jag längtar..
Det är underbart att vara nykär i den bästa killen i världen.. och nej, jag är inte partisk. Det är sant :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0